11. 3. 2014

Worth watching

Shell


Jestli máte rádi srnky a anglický počasí, tak se vám to bude líbit (s těma srnkama teda spíš jenom v první půlce). Já srnky rád mam (ne na talíři), to počasí už tolik ne, ale i tak jsem z toho nadšenej. Máme tu 100% asociální dvojku, Shell a jejího tátu. Bydlí na benzínový pumpě uprostřed ničeho, on má epilepsii, takže ví, že nemůže bydlet sám, ona ví, že nemůže odejít. Zvrat přijde asi deset minut před závěrečnejma titulkama, ale je to tak možná dobře, protože do tý doby si můžete užívat krásný záběry s minimem dialogů.

Wild Bill   

Mě ty britský sociální dramata z vyloučenejch lokalit vážně hodně baví, nicméně tohle se řadí do průměru. Vtipný je, že kdyby u nás někdo točil alespoň takovýhle filmy, tak to vychvaluju do nebes, ale u Britů už jsem viděl i lepší věci. Nicméně tu máme otce, kterej se právě vrací z vězení. A doma na něj čeká trochu překvápko v podobě dvou synů, který si tak nějak žijou sami pro sebe, protože máti jim utekla s milencem někam za teplem. Hrozně dlouho se nic neděje, jenom musíte hodinu do úmoru sledovat, jak starší syn otce nenávidí, pak ho bere na milost, pak ho zase nenávidí, aby to pak skončilo barovou rvačkou jako z Doktorky Quinnový a rádoby srdcervoucí scénou na samotnej závěr. Nicméně to zkuste, třeba jsem jenom moc zmlsanej a neni to tak špatný.

Kelly and Victor



Tohle je další divnej kousek do sbírky. V podstatě nám tu celou dobu randí dost divná Kelly s Victorem. A vlastně by to byla úplně obyčejná love story, kdyby Kelly v posteli partnery ráda nepřiškrcovala - ty scény jsou mimochodem dost nepříjemný, rozhodně neni dobrý si to pouštět do sluchátek, haha. Chybělo mi tam vysvětlení chování obou postav, ale možná jsem to jenom přeslechnul (titulky neexistujou a některý scény jsem si musel pouštět třikrát, než jsem pochytil pár slov).

Dneska to byla třikrát Británie, ale mam tušení, že příště to bude třikrát Rumunsko, protože tamní nová vlna mě zatim naprosto dostala.                                  

3 komentáře:

  1. presne taký článok som potrebovala, dik :)

    OdpovědětVymazat
  2. budu se muset kouknout na všechny! ted uz jen, který zvolit jako první?!

    OdpovědětVymazat
  3. přidáno do mého nekonečného seznamu must see filmů ~

    OdpovědětVymazat