9. 1. 2014

Znáte ten pocit, když se na něco dva měsíce usilovně soustředíte, posledních 14 dní už kvůli tomu skoro nespíte, a pak je to jako lusknutim prstu všechno v tahu? Tak to je ve zkratce story Já vs. FAMU vol. 2. Psychicky jsem se posledních pár dní připravoval na to, že v pátek odpoledne se podívám na webu na výsledky, pozitivně jsem si to vizualizoval, abych dneska jen tak mimoděk na ty stránky kliknul. Výsledky už tam byly. A pak to šlo tak hrozně rychle, že mě ani nervozitou nestačilo začít bolet břicho (což bych měl v podstatě považovat za úspěch), dvakrát jsem kliknul a bylo to. Tu du du dum. Následovalo obvyklý povzdechnutí - tak příští rok, žejo.

Dal jsem si novoroční předsevzetí - už nikdy nevkročim do toho cvokhousu jménem FSV UK. Nicméně vyhodit se nenechám, chci si totiž náležitě užít vyplňování formuláře o zanechání studia. Uvažuju ještě nad tim, že ve středu půjdu konat nějakou letákovou sabotážní akci na den otevřených dveří.

Z toho všeho vyplývá, že teď budu mít hodně času. A z toho zase vyplývá, že si budu muset najít práci brigádu, protože asi těžko budu dřepět celý dny doma a nechávat se živit. Potřebuju málo práce za hodně peněz. Tu du du dum.

Měl bych si co nejdřív najít terapeuta (vybírat budu pravděpodobně podle toho, jak pohodlnej bude mít gauč v ordinaci), protože kdyby zrovna venku nepršelo, stál bych už možná na mostě (nebo se zhrzeně cpal mastnym kuřetem někde u dálnice). A taky začínám mít pocit, že všichni lidi, který jsem kdy znal jsou někde pryč, takže jedinej sociální kontakt jsem udržoval s divnejma lidma ve škole (konkrétně oční kontakt, když jsem na ně pohrdavě koukal, protože se tvářili, že je ty politologický kecy snad i zajímaj). Když teď ústav navštěvovat nebudu, nebudu mít už ani na koho pohrdavě koukat. Tu du du dum.

Kdybych měl peníze, někam bych odjel. A tam bych si dřepnul na pláž a litoval se. Ve výsledku by mi to vůbec nepomohlo a akorát mě to stálo prachy, ale to je teď druhotný.

Na druhou stranu jsem za poslední měsíce stihnul přečíst hodně knížek a koukal na ještě víc filmů. Alespoň k něčemu to celý bylo.

Tím vším chci říct, že teď tady na to budu mít zase spoustu času.

)

5 komentářů:

  1. nevzdávej to i přes neůspěchy, my se těšíme na nové články! :---)
    ps: co si studoval na fsv? mkpr?

    OdpovědětVymazat
  2. hh na famu sem se hlásila naštěstí jenom jednou a nestihla sem tam donýst ani portfolio...

    OdpovědětVymazat
  3. Znám ten pocit a moc dobře...Já vs UMPRUM. Neuspěch je velká facka, po které je těžké se vzpamatovat, ale doufám, že se ti to podaří a začneš zase brzo tvořit :)

    OdpovědětVymazat
  4. nech ta tento neuspech posilni na tvoju dalsiu cestu... nevzdavat sa.. len pady nas robia silnejsimi :)

    OdpovědětVymazat
  5. ah, drzim palce! přijimaček se taky děsím.

    OdpovědětVymazat