24. 12. 2013

24



Vánoce jsem posledních pár let už moc neprožíval, odbyl si ty nutný tradice, dal si večerní Psycho maraton a tim to končilo. Letošní rok se toho stalo tak strašně moc, že ta divná nostalgická nálada  nakonec padla i na mě.

Na konci ledna na devadesát devět procent seknu se školou a předpokládám, že to bude značně osvobozující pocit. Jen mi asi bude trochu líto těch lidí, kteří tam zůstanou, protože nemaj odvahu přiznat si, že akorát ztrácí čas.

V lednu se rozsekne famu. Každej večer až do desátýho ledna se budu modlit, aby to vyšlo. Byl bych, alespoň na chvíli, nejšťastnější člověk na světě. A po tom dvouletym průseru by to zároveň byla značná satisfakce, haha.

Po dost dlouhý době se mi dělalo u filmu až fyzicky špatně. A po ještě delší době jsem probulel celý závěrečný titulky.



poslechněte si to až do konce, miluju to.

3 komentáře:

  1. gratuluju, ja jsem si to nepriznala az do ctvrtaku a pak uz jsem nemela koule s tim slehnout.

    OdpovědětVymazat
  2. ta hudba mi hraje strašně nahlas do uší a myslím že mi to vůbec nevadí.

    OdpovědětVymazat
  3. neveríííííím! niekto na blogspote pozná This will destroy you! Postrock je naj :) Hudba môjho srdca :)

    OdpovědětVymazat