21. 10. 2013

Signal

Takže bobánkové, po skvělý a dlouhý pauze jsem zase tady, připraven vás i nadále oblažovat svými literárními, foto i video výtvory. Za tu dobu jsem ukončil prvák, začal chodit do druháku, rozhodnul se, že z tý školy musim co nejdřív vypadnout, vyhlašoval celostátní pátrání a natočil film na famu.

Seč by se to podle názvu článku mohlo zdát, nedostal jsem k otestování novou zubní pastu, ale vyrazil jsem na poslední chvíli na tu pražskou světelnou slávu. Na tu, o který reportovala už každá fešn a bjůty blogerína, tudíž nemůžu zůstat pozadu ani já. Nejdřív jsem krásně zmoknul, abych se následně prodíral asi tak milionem lidí a bál se, že mi někdo sekne foťák. Trochu mě mrzí, že jsem nestačil obejít všechno (hlavně Mírák, ale za to boxování v metru mi to asi zase nestálo).

Pusťte si to v hádéčku přímo na vimeu.


3 komentáře:

  1. prosím, přidávej častěji!!!!!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, jsi zpátky!
    (a video je moc hezké)

    OdpovědětVymazat
  3. tojesuper!!! těším se na další věci :)

    OdpovědětVymazat