11. 4. 2013

Recent weeks






 ____
Za tu dobu, co jsem neblogoval jsem:
1) nedokázal ostřit
2) koukal na Bates motel (po dvou letech stahuju pravidelně seriál = je to dobrý a úchylný zároveň, zvlášť když víte, co z Normana za pár let vyroste, haha)
3) kochal se
4) snažil se nastydnout, abych měl skvělou výmluvu, proč nechodit na debilní přednášky. marně.
5) utrácel
6) snažil se dát lidem jasně najevo, že se mnou fakt sranda nebude
7) vracel se ke stokrát přečtenejm knížkám
8) pil hektolitry zelenýho čaje a pak měl problémy usnout


Switching off this film today
Euphoria was washed away 

It takes a million trials until 
This deadlocked head 
Release your will

21. května v Praze!

4 komentáře:

  1. Já piju hektolitry kafe a taky nemůžu potom usnout.

    OdpovědětVymazat
  2. zelený čaj! je to přítel. ))
    a ráda zase vidím příspěvek od tebe.

    OdpovědětVymazat
  3. konečne niečo od teba! a páči sa mi tá geometrickosť na fotke s čajom :)

    OdpovědětVymazat
  4. máme úplně stejnou knížku
    já nemůžu usnout a to ani nemusim nic pít.

    OdpovědětVymazat