9. 1. 2013

How to survive

Protože jsem zatim evidentně král zápočtů, našel jsem si chvilku času a přispěju taky článkem o zkouškách.    Tyhle posty typu "moje tipy jak se učit" se už zase šíří celu blogosférou jako mor. To jako vážně všechny zajímá, že si blogerína podtrhává poznámky šesti barvama, protože "bez zvýrazňovačů by to nešlo"? Ale možná to bude tim, že já mam od jistý doby ke zvýrazňovačům odpor a nesmí mi na oči.

Takže bych tenhle post pojal spíš jako návod k prokrastinaci. Na zkouškový nezbytně potřebujete:
- mangovej rubicon *om nom nom*
- termofor (to pokud máte tak bezva páteř a studený nohy - jako já, obviously)
- sluchátka (tyhle jsou fakt boží, ale bolí mě z nich levý ucho ?? )
- lednovej wallpaper*
- ipad *jakožesezápiskama*, ve skutečnosti používanej jako herní konzole a ke sjíždění yt


6 komentářů:

  1. zvyraznovace lolololol
    vsechno cool + mame stejny povleceni!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to urbanearsy platan, ta sluchátka? :)
    Nemůžu si je vynachválit a kupodivu mě z nich bolí zase pravé ucho.... asi je jeden z nás nosí naopak, nebo je to prostě tím kusem dřeva, kterým roztahuju ucho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to marshall major a problém budou spíš moje uši, haha

      Vymazat
  3. Poznámka o zvýrazňovačích mě pobavila :D
    jinak good luck v učení -_- je to hnus.

    OdpovědětVymazat
  4. mám také isté a ver mi že problémom nie sú tvoje uši, ale slúchatká. Proste tlačia po dlhšom počúvaní. Ale inak nemajú chybu :)

    OdpovědětVymazat