31. 1. 2013

Alive

Jo, pořád žiju, ale měl jsem za leden několik okamžiků, kdy jsem se toužil zabít. A taky:

- mam konečně všechny zkoušky/zápočty, třikrát hurá!
- aplikoval jsem na sebe metodu cukru a biče a za odměnu jsem si slíbil flux chair, po který jsem koukal od
  doby, kdy jsem jí poprvé viděl v superstore dbk (což je mimochodem hodně fajn obchod a všem ho
  doporučuju). Takže jí mam konečně doma a jsem nadšenej, jak taky jinak.
- poslední měsíc mě při životě držela nutella, kterou nechci minimálně rok ani vidět
- můj oblíbenej song je v reklamě na šampón? Like really?
- konečně jsem viděl Hořící keř. zatim hodnotim jenom první díl, ale strašně se mi to líbilo. nestahujte to, ale
  podívejte se zadarmo tady



P.S.: Nebudu tady psát jak šíleně mě to s*re, takže k naší nový 'first family' dodávám jenom tohle.

11 komentářů:

  1. tu židli musím nutně mít, doufám že bude pohodlnější než vypadá. je to taková ta židle co bych se nestyděla nosit všude s sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pohodlná je. ale skoro 4 a půl kila neni nic na nošení, haha

      Vymazat
  2. Asi to vyzní úchylně nebo nejak podobně ale máš docela hezký nohy.
    A Nutella dělá v těžkých chvílích společnost viditelně spoustě lidí.
    A Young River je děsně skvělá, asi se z ní rozpustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, jsou strašně ošklivý a já to jenom úspěšně maskuju, hahaha

      Vymazat
  3. ta židle je skvělá, skvělá, skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. tu židli potřebuju. ne za odměnu. hned teď.

    OdpovědětVymazat
  5. Súhlasím s Luc, máš pekné nohy :3
    Nutella. Bleh. Som jediný človek na svete, ktorý nemá rád nutellu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad začnu fotit pro baťu, haha
      a nutellu už teď taky nemam rád. a už asi nikdy znova nezačnu, achjo.

      Vymazat
  6. Nutella mě při životě držela před několika měsícema ale zbožňuju jí furt. :D
    ta židle je skvělá :3 jako tvůj blog. sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska jsem si udělal s nuttelou lívance a je boží:) sleduju tvůj blog:):D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, u mě proběhlo přelínání na nový blog a jelikož patříš mezi lidi co mě sledují, doufám že v tom budeš chtít pokračovat.) Abych ulehčila zmatené hledání, tady je adresa na nový. dorkasebkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat