19. 12. 2012

Christmas madness


V pondělí to vypukne a já jsem dneska s hrůzou zjistil, že nemam ani jeden dárek. A možná jsem to tak měl nechat, protože to, co jsem zažil (nájezdy košíkama, šlapání po nohou, kilometrová fronta, vřeštící děti a spol) mě vždycky absolutně znechutí asi tak po pěti minutách. Ale jo, zvládnul jsem to. Nicméně se u mě téměř žádná vánoční nálada nekoná a v pondělí večer si udělám Psycho maraton (aka Psycho I, II, III), což dělám tradičně už asi patery Vánoce.

Takže jediná povzbuzující sakra dobrá zpráva je, že v květnu přijedou the xx!

A kromě Psycha ještě vždycky v tomhle čase vytáhnu tuhle písničku. A pak zase celej rok nic.

6 komentářů:

  1. Nesnáším své nakupující\bláznící\nenormální spoluobčany ! Jeden tip, vyměň "lištičky" za sobíky - Vánoce jak bejk ! ;) MXS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno s parohama už je out of stock ..

      Vymazat
  2. jé, to je ten tamten nejúžasnější svetr pod sluncem. ta fotka s těma světýlkama se mi líbí. a ten song taky. šťastné a veselé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jsem si ho vybral kvůli tomu snow v názvu, haha

      Vymazat
  3. To je..skvělý. Fakt. ! Mám trošku úchylku na světýlka (pokud ovšem nejsou rozvěšený na barácích z důvodu Vánoc a zběsile neblikaj.) A božanskej svetr.

    Dneska jsem taky tak trošku doháněla dárky, mám trochu pocity vinny z toho, jak moc "upřímný" to všechno je.
    A The xx! Zjistila jsem to asi před dvěma dnama a myslela jsem, že samou radostí sním postel a vyskočím z okna. Jestli se na ně nedostanu, budu zlá.

    A Psycho maraton na Štědrej den? Roztomilý. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. světýlka a cukroví jsou to jediný, co mě drží přes vánoce při životě, haha
      no a taky nemohli dát vědět dřív, že přijedou. věděl bych, že si mam přát lupen a předešel bych měkkejm dárkům.

      Vymazat