24. 12. 2012


Nebudu se tu nějak zbytečně moc rozepisovat o tom, že tyhle svátky mam pořád míň a míň rád, štve mě, že se většina lidí stejně jenom přetvařuje ve stylu "nesnášim tě, ale když jsou ty vánoce, tak teď se teda budeme mít rádi" (true story, bájduvej) a každá druhá stránka je už od 1. prosince zanesená wishlistama aka "pochlubme se, kdo má majetnější rodiče".

Já vám i tak přeju šťastný a veselý svátky a ať se vám plní všechno, co sami chcete. A díky za to, že mě čtete )


5 komentářů:

  1. Taky mě ty Vánoce a ta tuna neupřímnosti začíná pěkně .. srát. Ale aspoň je doma spousta jídla.
    Taky ti přeju spoustu splněnejch přání a myslím to upřímně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ha, presne moje pocity! tedka me nejvic dostala veta na jednom blogu 'a po Vanocich uvidite clanek, co vsechno jsem dostala' nebo tak nejak, jako PROSIIIM? zajimavy no.

    a jinak i tobe krasny svatky, a to myslim z celyho srdicka, haha! x

    OdpovědětVymazat
  3. zdieľam podobné pocity, ale tak nasrať na takýchto ľudí :D
    pekné sviatky aj tebe

    OdpovědětVymazat
  4. díky všem! snad to nějak přežijeme, haha

    OdpovědětVymazat
  5. typické, ale stejně mám Vánoce ráda, asi proto, že tyhle věci přehlížím, ty co nesnáším stále nesnáším, a hodně se najím, haha, záleží na tom jakou atmosféru si sám uděláš

    OdpovědětVymazat