19. 11. 2012

Laziness




















  obličej fakt nebyl publikovatelnej

Přišla tradiční podzimní krize (já mam teda pocit, že u mě je spíš celoroční, haha). Jsem absolutně neschopnej cokoliv dělat, nejradši bych spal 24/7 (což teda nejde, takže pak posílám všechny seminárky ve dvě ráno, fail).

Měl bych začít rychle dělat něco do školy, protože takhle se v lednu na první zkoušce ze zoufalství zastřelim.

Už je vás tu 50, což je pro mě dost nepochopitelný, protože po poslední čistce na efbíčku nemam tolik přátel ani tam (a fakt mě to nesere, hahaha). Díky všem!

6 komentářů:

  1. Jestli je ta fotka focená někdy tedˇ tak musíš být hodně utužilý. Já s ponožkama i spím :D
    Mě spací krize už přešla ale pořád se mi nechce se učit.
    Kdyby mi na fb měli zůstat jen ti správní přátelé, tak jich mám tak 10 přibližně.Což je nejspíš smutný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky ještě teď necejtim chodidla! :D

      Vymazat
  2. Fajn triko. A tvý nohy v takové zimě chytly lehce mrtvolnej nádech :D
    A se školou to jde do háje asi u všech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mam mrtvolnej nádech v podstatě celoročně, haha

      Vymazat
  3. Podzimní krize je všudypřítomná.

    OdpovědětVymazat
  4. Hej no, poznám. Aj mne treba robiť veci do školy, avšak aby som sa na nejakú tú vysokú dostala...

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat