18. 10. 2012

Humdrum town


1, 2 - podvečer z Letný


3 - ta černá tečka je docela vtipná  4 - málem mě při focení týhle fotky sejmul skejt

1) Přestávám zvládat ranní vstávání, usínám v metru i ve škole
2) Nechápu na co jsem myslel, když jsem si zapsal přednášku v pondělí od 18:30 (jednoznačnej fail roku)
3) Hodně se mi nelíbí, že mam školu až v Jinonicích (jak někdo vtipně poznamenal "na předměstí Plzně")
4) Náladu mi zvedá jenom to, že je konečně podzim, mam svatej klid od třicítek a smradlavejch lidí v mhd

Hipster-hop song na závěr (je to dobrý nebo špatný? pořád to poslouchám a pořád si nejsem jistej, haha)

13 komentářů:

  1. ty fotky jsou suprovy!
    a nekonecny spani znam. moc dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. Vstávání je zlo.Únava je zlo.
    Fotky jsou skvělý. Potřebuju jet na výlet a fotit.

    OdpovědětVymazat
  3. krasny polaroidy z oblibenyho mista))
    vzdycky kdyz mi v 5:45 zvoni budik, tak se tesim na tech dvacet minut spanku v metru. :D

    http://iamaprimitive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. díky všem za komentáře!
    a nějakej tip na to, jak usnout dřív než v jednu nemáte? haha

    OdpovědětVymazat
  5. učit se chemii. to zaručeně pomůže.
    fotky se mi moc líbí. ta černá tečka vypadá jako takovýten bílý balón co se vznáší u řeky na kampě, občas v něm někdo sedí, znáš ho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já psal na chemii vždycky jenom taháky, haha
      buď je to balón nebo přepálený slunce. záhada.

      Vymazat
    2. myslela jsem tenhle,
      http://thundermark.deviantart.com/art/we-are-free-321174438
      ale spíš to äsi bude to slunce.

      Vymazat
    3. já to znám. je vidět na první fotce )

      Vymazat
  6. chci taky polaroid, chci hodně věcí občas si je nestíhám pamatovat. myslím že mám stejnej čich na písně like you, a chodim spát v v půl desátý protože se válim jen tam v posteli místo toho abych se učil a pak ráno venčim psa v šest ráno a proklínam se. :D jsem strašně stereotypní pokud je to to správné slovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dával psovi za obojek červený světlo na kolo. on se venčil sám a já jen občas koukal z okna, jestli ještě žije. taky varianta, haha

      Vymazat
  7. zkus chodit spát hodně pozdě a vstávat hodně brzo. mně se totiž občas stane, že když spim tak dvě-tři hodiny, jsem hyperaktivní. .D
    fotky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych nebyl hyperaktivní ani kdyby mi za to někdo platil, haha
      ale je to pravda, když jdu spát ve dvě a vstávám v 6, je to lepší než když jdu spát ve dvě a vstávám ve dvanáct.

      Vymazat
    2. no jo, každej to máme jinak. .)

      Vymazat