22. 10. 2012

Foggy


Nevim jak vám, ale mně přijde mlha inverze (já tomu nerozumim a celkem mě ani moc nezajímá co to vlastně je) docela fotogenická. Navíc si tu připadám fakt jak na blatech, haha

Pak mam taky dost velkej problém se sušičkou, protože kvůli ní můžu vždycky půlku oblečení vyhodit, protože (ač je to překvapivý) když se z M stane XS, nenavlíknu to už ani já.
Abych to vysvětlil - než jsem šel fotit tuhle fotku, musel jsem vyhodit svojí skoro nejoblíbenější košili, protože už nevydržela ten dvouhodinovej masochistickej sušící program. Rest in peace

Dneska jsem zatáhnul přednášky a šel místo nich na Forum 2000. Lidí tam bylo požehnaně, nepustili mě na raut, ale bylo to super. A zase jsem byl jednou rád, že Havel je náš.
 

4 komentáře:

  1. Sušičku jsme doma nikdy neměli. Sušíme pěkně postaru,jen nám v zimě prádlo schne strašně dlouho.
    Inveze je nanic.Nemůžu moc větrat,a já jsem maniak na větrání :D

    OdpovědětVymazat
  2. všichnimiřikajžeažmujpesbudevelkejbudevošlivej.
    mám rád fotky jako je první, v takovýhle mlze bych vyfotil nějakou černou krychli, nebo páva!
    to pole je super. já znám taky takový ale cesta na něj mi trvá moc dlouho proro tam jsem jednou do roka, hřbitovy jsou fajn, zrovna dneska jsem tam byl.

    OdpovědětVymazat
  3. the ripple effect behind you in this photo is incrediblE xx

    OdpovědětVymazat