28. 8. 2012

Instant summer

Takže prázdniny končí, ale já mám ještě měsíc. Na vyplnění času jsem si koupil instax (někdo by mi měl tyhle neuvážený nákupy zatrhnout, protože teď mi vážně hrozí, že od září budu chodit všude pěšky nebo jezdit na černo, fakt nevim). Zatim jsem nepřišel na elegantní způsob, jak fotkám vdechnout elektronickou podobu (naskenovaný je to totiž hnusný), ale to se časem podá. Snad.


1 - <3  2 - nechápu, co jsem touhle fotkou sledoval. no nic



3 - asi parodie na bakaláře  4 - kýč všech kýčů, ale mam to rád

5 komentářů:

  1. krasny fotky, ja mam polaroid, a ten mi pripada 'prozaictejsi', ale instax ma jak vidim mnohem lepsi barvy.. u polaroidu se to vsechno sleva do zluty)

    btw po tyhle tasce jsem taky koukal, vypada skvele))


    http://iamaprimitive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Chci instax nebo fotku z něj!!! Proč si moje blogové okolí pořizuje instantní fotaky? Fotky jsou nice .

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to moc dobře. /budeš chodit pěšky, no. za tohle to stálo.

    OdpovědětVymazat
  4. you have great pics in many of your post
    fran

    I have a blog with my looks. With my outfit. I hope you like, and follow me if you want.
    Kisses

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/pastel-blue-in-relaxed-look.html

    OdpovědětVymazat