6. 6. 2012

Fajn, viď

Vždycky jsem zbožňoval takový ty hysterický posty. Takže je asi na čase abych taky jeden přidal. Za 11 hodin mám dělat hrozně chytrýho. Proto logicky nemůžu usnout (možná nebudu spát vůbec a usnu při testu, oujé) a navíc mi právě někdo v alkoholovém opojení zpívá pod oknem (oujé podruhý).
Pak taky neni moc dobrý, že všichni lidi, který znám, samozřejmě už rok pilně studujou, zatímco já jsem se rok vesměs flákal. Logicky jsem proto absolutně vypadnul z procesu a do tý hlavy mi nic nevleze ani za peníze (za ty teda možná jo).
Mám už jenom jedinou možnost - zkusit mrknout na nějakou dozorující profesorku (aka takhle jsem prolez 4 rokama frániny na střední s dvojkama)
 

1 komentář:

  1. já věřim, že ti něco v hlavě uvízlo, takže budeš perlit i nad těma vořežprutama, co šprtaj celej rok :)

    OdpovědětVymazat