7. 5. 2012

Yellow




Času jsem měl habakuk (i když všem v okolí tvrdím opak, zavírám se v pokoji s tím, že se učím, což samozřejmě nedělám, a i přes to jsem schopnej napsat nsz na 86 (yeah)). Jsem ale absolutně neinvenční, nikam nechodim (a když už, tak bez foťáku) a vyhlížim déšť, protože tohleto venku neni vůbec dobrý (jo, ta řepka strašně smrdí a připadal jsem si jak vlaďka erbová, ale co bych pro vás neudělal, že jo)

6 komentářů:

  1. Řepka je samo o sobě hrozný slovo a navíc to má strašnou barvu,Vlaďka je hodná a máš hezkej svetr.

    OdpovědětVymazat
  2. keď ja repku zbožňujem... aj fotky s ňou, je to taká efektná prírodná modelka.

    OdpovědětVymazat
  3. řepka smrdí, smrdí, smrdí

    OdpovědětVymazat
  4. pravda, co smrdí, nevoní.....

    kašlu na smrad! ty mě bavíš!

    OdpovědětVymazat