10. 4. 2012

Lost

Každý ráno mám pocit, že je moje poslední. Taky začínám celkem pravidelně zaspávat (za 19 let jsem zaspal všehovšudy dvakrát a jenom jednou z toho byl (málem) prů*er a sice když jsem dělal závěrečky v autoškole a vzbudil se 40 minut před nima, ale o tom žádná. Za poslední 4 měsíce jsem zaspal už minimálně desetkrát). Pak se mi taky dělá špatně z týhle knížky (a ještě asi ze stopadesáti dalších) a z toho, že mám na účtu 12 korun. Navíc extrémně prokrastinuju, pak to dohánim po večerech (nocích), následně nemůžu spát (repríza Sama doma ve dvě ráno, why not?), a proto ráno nevstanu a takhle pořád dokola.
Jako každý jaro se mě asi 14 dní držela MGMT mánie, teď jsem zase na 14 dní přesedlal na Tokyo police club (všímáte si, jak mi ten nápis ladí, jo?), takže všichni si je povinně poslechněte:

10 komentářů:

  1. když pohneš prstama,určitě ti jde taky vidět,jak se ti hýbou zápěstní kůstky,mám raději volejte věštce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vidět všechno, jsem téměř průhlednej a z profilu prakticky neviditelnej. to snad už radši za kačku svlíkačku.

      Vymazat
    2. vždy mám pocit,jako by ta stará věštící paní byla moje babička
      jsou tak hodné

      Vymazat
  2. safra! Jsme si až děsivě podobní :D Až na to, že já toužím studovat dějiny umění a místo toho žeru makroekonomii a na účtě mám celých 34 káčé.
    Co se zaspávání týče, tak se mi podařilo zaspat jednou jedinkrát v životě a zrovna v den, kdy jsem měla dělat zkoušky na vejšku...heh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fajn vědět, že v tom nejsem sám.

      Vymazat
  3. dobrá hudba, dobrý text, dobrý blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zamačkávám slzu dojetí a děkuji mnohokrát!

      Vymazat
  4. Máš na prstě mravenečníka?!

    OdpovědětVymazat
  5. kapela je moc dobrá:) momentálně to mám stejný, jakos' to měl ty v době psaní tohohle článku:) Máš hrozně fajnovej blog;)btw. spolužačka, teda spíš kamarádka dělala teď taky přijímačky na dějiny umění:) a já byla na jedný jejich přednášce a zrovna se mluvilo o pravěkém umění:) Mám to ráda, ale tohle bych asi do hlavy cpát nemohla:)
    Měj se:)

    OdpovědětVymazat